هتل اکچوال لایف (ACTUAL LIFE)

هتل اکچوال لایف استانبول یکی از هتل‌های لوکس و مشهور در شهر استانبول ترکیه است. این هتل در منطقه بشیکتاش واقع شده و دسترسی آسان به برج گله، میدان تقسیم، مراکز خرید و محله‌های تاریخی شهر را فراهم می کند. اکچوال لایف استانبول یکی از هتل های پنج ستاره استانبول محسوب می شود. این هتل دارای امکانات و خدمات بسیاری است که شامل مرکز تندرستی، استخر، رستوران، بار، اینترنت بی‌سیم رایگان و پارکینگ می‌شود.

هتل اکچوال لایف استانبول با رعایت قوانین و مقررات مربوط به صنعت هتلداری، امکانات و خدمات با کیفیتی را برای مهمانان خود فراهم می کند. برخی از قوانین و مقررات این هتل شامل عبارات زیر است:

– ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.

– مهمانان برای ورود به هتل، باید مدارک شناسایی معتبر خود را ارائه کنند.

– اقامت در اتاق هتل با توجه به تعداد افراد مجاز است و هتل حق استفاده از اتاق را برای شخص دیگری در صورت عدم رعایت این قانون محفوظ می دارد.

– مهمانان با ورود به هتل موافقت می کنند که از امکانات و خدمات هتل به نحو معقول استفاده کنند و قوانین ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند.

-امکان استفاده از امکانات هتل مانند استخر و سونا در ساعات معینی مشخص شده است و مهمانان باید این قوانین را رعایت کنند.

این هتل دارای امکانات و خدمات بسیاری برای مهمانان خود است. برخی از این امکانات شامل مرکز تندرستی با تجهیزات پزشکی پیشرفته، استخر با منظره‌ای فوق‌العاده، سونا، ماساژ، رستوران با منوی بین‌المللی، بار، اینترنت بی‌سیم رایگان و پارکینگ رایگان می‌شود. همچنین، هتل دارای امکانات کودکان است و مهمانان می‌توانند با اطمینان به همراه خانواده خود در این هتل اقامت کنند.

لطفا برای رزرو تور استانبول روی لینک هتل اکچوال لایف کلیک کنید.

برای اطلاع از مشخصات دقیق‌تر هتل به صفحه هتل اکچوال لایف در سایت بوکینگ دات کام مراجعه نمایید.

Print Friendly, PDF & Email

Overview

 

اگر به اطلاعات بیشتری درباره هتل‌های استانبول نیاز دارید می‌توانید به سایت های booking.com و tripadvisor.com مراجعه کنید.

اگر اطلاعات نا‌درستی در سایت ما مشاهده کردید، لطفا به ما اطلاع دهید.

Print Friendly, PDF & Email

لطفا درخواست خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

هتل اکچوال لایف (ACTUAL LIFE)

توجه:

دقت نمایید که قیمت نهایی تور شما با توجه قیمت درج شده در جدول و پس استعلام نهایی به شما اعلام و سپس هزینه تور توسط شما پرداخت خواهد شد. خواهشمند است برای اطمینان از خرید خود با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

با سپاس

خاطرات زیبا