مشتریان

کارت اعتباری گردشگری

خاطرات زیبا ارائه دهنده تخصصی خدمات اقامتی و گردشگری به شرکت‌ها و سازمان‌ها

کارت اعتباری گردشگری خاطرات زیبا یک کارت همانند کارت‌های اعتباری است،‌ با این تفاوت که پرسنل و کارمندان شما از این کارت فقط در حوزه سفر و گردشگری استفاده می‌کنند. تمامی فرآیندهای صدور و پشتیبانی کارت و نیز رزرو و پشتیبانی سفر تماما توسط شرکت خاطرات زیبا و به صورت رایگان در اختیار مجموعه شما قرار می‌گیرد.

کارت‌های خاطرات زیبا امکان رزرو بیش از ۲۰۰۰ هتل، ۵۰۰ اقامتگاه بومگردی، خرید بیمه سفر و استفاده از خدمات تور‌های داخلی خاطرات زیبا را دارا می‌باشند. همچنین به زودی امکان خرید بلیط اتوبوس، قطار، تور‌های خارجی و سایر خدمات سفر و گردشگری به این کارت‌ها افزوده می‌گردد.

با داشتن کارت گردشگری خاطرات زیبا پرسنل شما در هر لحظه از شبانه روز می‌توانند اقدام به رزرو و استفاده از خدمات گردشگری خاطرات زیبا نمایند و هزینه خدمات خود را بعدا به صورت اقساطی از حقوق خود پرداخت نمایند.

چرا سازمان شما به کارت گردشگری خاطرات زیبا نیاز دارد؟

بسیاری از سازمان‌های بزرگ به پرسنل خود به چشم یک خانواده نگاه کرده و ارزشمندترین دارایی خود را پرسنل خود می‌دانند. به همین دلیل این سازمان‌ها شرایط و تسهیلات رفاهی بسیاری را برای پرسنل خود فراهم می‌کنند. یکی از جذاب ترین و مهمترین این تسهیلات اجاره فضاهای اقامتی و به خصوص ویلاهای ویژه با امکانات کامل می‌باشد که سازمان خریداری و یا اجاره کرده و به صورت دوره‌ای در اختیار پرسنل خود قرار می‌دهد.

در این راستا سازمان‌ها هزینه‌های گزافی را متحمل می‌شوند غافل از اینکه در بسیاری از موارد این گونه هزینه‌ها از آنجایی که به صورت مساوی فیمابین پرسنل تقسیم نمی‌گردد در کنار لذت و رضایت استفاده کنندگان باعث نارضایتی عده بسیار دیگری می‌گردد. از سوی دیگر از آنجایی که این فضاها به صورت اشتراکی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند در بسیاری از موارد استفاده‌ بهینه از این گونه فضاهای اقامتی نمی‌گردد و در زمان‌های پیک سفر نیز سازمان قادر به اجاره تعداد بالایی اقامتگاه جهت استفاده همه پرسنل نمی‌باشد.

همچنین مطلب دیگری که حایز اهمیت می‌باشد این است که بسیاری از سازمان‌ها در زمان‌های خاصی برای مثال در ایام تابستان دارای تعطیلات تابستانه می‌باشند که زمان بسیار مناسبی برای پرسنل می‌باشد تا از امکانات رفاهی تهیه شده توسط شرکت حداکثر استفاده را ببرند ولی از آنجایی که سازمان دارای اقامت‌گاه‌ها و ویلاهای محدود می‌باشد پرسنل در این ایام نمی‌توانند از ظرفیت‌های تهیه شده توسط سازمانشان استفاده مناسب را ببرند.
مورد دیگری که در بسیاری از سازمان‌ها مشاهده شده می‌شود این است که سازمان برای جلب رضایت بیشتر کارمندان خود اقدام به تهیه بهترین و گرانترین اقامتگاه‌ها می‌نماید غافل از این که سلایق کارمندان متفاوت می‌باشد که ممکن است فردی یک کلبه چوبی در دل جنگل را به هتلی ۵ ستاره در کیش ترجیح دهد. بررسی اختلاف قیمت این اقامتگاه‌ها مورد پنهان دیگری را نیز آشکار می‌نماید که هزینه اقامتی فرد دوم چندین برابر فرد اول می‌باشد.

کارت گردشگری خاطرات زیبا تمامی مشکلات فوق را حل نموده است و با تهیه بیش از ۲۵۰۰ هتل، اقامتگاه بومگردی، کلبه چوبی و ویلا حق انتخاب بسیار گسترده‌ای را برای پرسنل شما فراهم کرده است. پرسنل سازمان شما می‌توانند با دریافت اعتباری مناسب از تمامی خدمات اقامتی سایت خاطرات زیبا متناسب با سلیقه خود استفاده نمایند.

پوشش سراسری،‌ بیش از ۲۵۰۰ هتل و اقامتگاه در سرتاسر ایران

خاطرات زیبا گسترده‌ترین پوشش هتل‌ها و اقامتگاه‌های بومگردی در سرتاسر ایران را برای استفاده پرسنل سازمان شما فراهم می‌نماید. برای مشاهده موقعیت مکانی هتل‌ها و اقامتگاه‌های ما به منوی مکان‌ها روی نقشه مراجعه کنید. هتل‌ها به رنگ نارنجی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی با رنگ آبی نمایش داده شده‌اند.

اقامتگاه‌های بومگردی نمونه / هتل‌های نمونه ۵ ستاره

مزایای کارت‌های خاطرات زیبا برای سازمان‌ها

  • ارائه اعتبار به سازمان‌ها تا سقف ۲۰ میلیارد تومان
  • پرداخت اقساطی و یا تنخواه گردانی در مدت زمان مد نظر شرکت‌ها
  • ارائه فاکتور‌ رسمی همراه با ارزش افزوده برای تمامی خدمات هتل‌ها، اقامتگاه‌های بومگردی و نیز سایر هزینه‌ها
  • ارائه فاکتور تجمیعی به صورت ماهیانه همراه با گزارشات مدیریتی و ریز مصرف اعتبار و سفرهای صورت گرفته
  • امکان گارانتی کردن هتل‌های مد نظر شرکت‌ها از محل اعتبار اختصاص داده شده و دریافت تخفیف‌های استثنایی تا ۶۰ درصد
  • امکان ارائه سایر خدمات موردی مانند بلیط پرواز‌ها و سفرهای خارجی از محل اعتبار اخصاص داده شده
  • امکان برگزاری تور‌های اختصاصی سازمانی و یا همایش‌های موردی در هتل‌ها و یا اکو کمپ‌ها همراه با پذیرایی و خدمات اختصاصی توسط خاطرات زیبا
  • امکان استفاده از خدمات تور‌های گروهی و اختصاصی خاطرات زیبا
  • مدت زمان اعتبار کارت‌ها از ۱ تا ۵ سال
  • ارائه اعتبار هر کارت به صورت یکجا از ۱ تا ۱۰ میلیون تومان
  • بازپرداخت اعتبار مصرف نشده به شرکت‌ها در پایان مدت زمان قرارداد
  • دریافت تخفیف در صورت تسهیل شرایط پرداخت
  • قابلیت شارژ‌ مجدد کارت‌ها به صورت دوره‌ای و فصلی
  • ارائه پشتیبانی اختصاصی و انحصاری برای پرسنل شرکت شما

انواع کارت خاطرات زیبا

کارت های اعتباری (Credit Card)

در طرح پیشنهادی به هر یک از افراد مجموعه شما یک کارت اعتباری گردشگری به ارزش دلخواه شما (مثلا یک میلیون تومان) و با لوگوی مشترک خاطرات زیبا و آن مجموعه محترم ارائه می‌گردد.که این اعتبار به صورت یکجا اختصاص خواهد یافت. دارندگان کارت‌های گردشگری خاطرات زیبا می‌توانند با مراجعه به سایت رزرواسیون خاطرات زیبا، علاوه بر کنترل موجودی کارت، اقامتگاه مورد نظر خود را از بین بیش از ۲۵۰۰ اقامتگاه دلخواه و سفر خود را انتخاب نموده و هزینه آن را از طریق کارت خاطرات زیبا پرداخت نمایند. همچنین چنانچه هزینه اقامتگاه بیشتر از مبلغ موجودی کارت خاطرات زیبا باشد این امکان فراهم شده است تا الباقی مبلغ توسط مسافر و کارت شتابی پرداخت گردد. و مبالغ آن در صورت هزینه کرد مطابق قرارداد در پایان هر ماه توسط سازمان پرداخت خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی کارت‌ها به صورت رایگان در اختیار مجموعه شما قرار می‌گیرد و سازمان شما در ابتدای امر صرفا مبلغی معادل ۱۰ درصد از کل اعتبار دریافت شده را به صورت تنخواه و علی الحساب در اختیار این مجموعه قرار خواهد داد. در صورت استفاده کارمندان از کارت اعتباری دریافت شده، در پایان هر ماه فاکتور رسمی هزینه‌های انجام شده به همراه گزارشات کامل جهت بررسی و تسویه تقدیم حضور می‌گردد. هزینه فاکتور ارسال شده طی مدت زمان ۲ هفته از سازمان دریافت می‌گردد اما سازمان‌ می‌تواند به صلاحدید خود هزینه مورد نظر را برای مثال طی ۶ قسط از حقوق کارمندان خود کسر نماید. برای درک بهتر ارزشمندی کارت‌های اعتباری تصور نمایید سازمان شما قصد دارد به هر یک از کارمندان خود ۵۰۰ هزار تومان بن سفر اعطا نماید. توصیه ما به سازمان‌ها این است که به جای اعطای بن کارت ۵۰۰ هزار تومانی به هر یک از افراد سازمان خود یک کارت اعتباری ۱۰ میلیون تومانی اعطا نمایند. در صورتی که فردی از تمام اعتبار این کارت استفاده نماید و سازمان طی أقساط ۶ ماهه با سود صفر درصد هزینه را از کارمند خود دریافت نماید بهای تمام شده این وام برای سازمان معادل ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود در صورتی که ارزش افزوده آن برای کارمندان بسیار بیشتر می‌باشد. همچنین سازمان شما مطمئن خواهد بود که این هزینه را پس از ثبت یک خاطره زیبا پرداخت نموده است.

بن کارت (PrePaid Debit Card) همراه با ۳۰ درصد شارژ بیشتر

بن‌کارت‌ها همانند کارت‌های هدیه می‌باشند و در مدت زمان معینی قابل استفاده می‌باشند. بن‌کارت‌ها با اعتبار ۱ ساله و همرا ه با ۳۰ درصد شارژ بیشتر (Over Draft) ارائه می‌گردند. برای مثال چنانچه سازمان شما به هر یک از افراد یک بن کارت به ارزش ۱ میلیون تومان اختصاص دهد، مبلغ قابل استفاده از هر بن کارت (اعتبار بن کارت) به میزان ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد.

کارت های نقدی (Debit Card) همراه با ۱۰ درصد شارژ بیشتر

کارت‌های نقدی همانند بن کارت می‌باشند با این تفاوت که چنانچه طی مدت زمان معتبر بودن کارت‌ها از آنها استفاده نشود در پایان زمان قرارداد مبلغ باقی مانده از ارزش کارت‌ها به سازمان عودت داده خواهد شد. برای مثال چنانچه ۲۵ درصد از پرسنل سازمان شما از کارت‌های خود استفاده ننمایند تمامی اعتبار مصرف نشده در پایان مدت زمان قرارداد و همرا ه با گزارش زیر تراکنش‌ها به سازمان شما عودت داده خواهد شد.

پرداخت اقساطی و تنخواه گردانی

اعتبار ارائه شده به شرکت‌ها جهت استفاده از خدمات خاطرات زیبا به صورت یکجا و همزمان با امضای قرارداد ارائه می‌گردد. اما این امکان برای شرکت‌ها فراهم شده است که بودجه در نظر گرفته شده برای خدمات مسافرتی و گردشگری پرسنل را به مرور و پس از مصرف اعتبار توسط کارمندان پرداخت نمایند. شرایط پرداخت اقساطی مطابق با بودجه سازمان‌ها و به صورت پیشفرض طی ۱۰ قسط و فقط در صورت استفاده پرسنل و یا شرکت از اعتبار اختصاص داده شده به میزان تنخواه دریافت شده می‌باشد. در صورت عدم استفاده شرکت و یا پرسنل از مبالغ پرداخت شده به شرکت‌ها کل مبلغ در پایان مدت زمان قرارداد عودت داده خواهد شد.

ارائه گزارشات کامل و مدیریتی از نحوه استفاده پرسنل از کارت‌ها

ارائه گزارشات ماهیانه همراه با جزییات نحوه مصرف اعتبار اعطا شده به مکان‌های مورد علاقه پرسنل، گزارشات ماهیانه شامل موارد زیر می‌باشد

  • جزییات اعتبار مصرف شده هر نفر/کارت
  • کل اعتبار استفاده شده طی هر ماه
  • اقامتگاه‌های استفاده شده توسط پرسنل
  • موقعیت‌های جغرافیایی مورد استفاده
  • نوع هتل‌های مورد علاقه پرسنل
  • زمان‌های مورد علاقه پرسنل

راهنمای استفاده از کارت‌های گردشگری خاطرات زیبا

کارت‌های خاطرات زیبا کاملا شبیه کارت‌های بانکی می‌باشند با این تفاوت که قابل نقد شدن نیستند، پرسنل شما پس از دریافت کارت‌های خاطرات زیبا می‌توانند به سامانه رزرواسیون هتل و اقامتگاه خاطرات زیبا به آدرس https://www.khaterateziba.com مراجعه نمایند و پس از انتخاب اقامتگاه مورد نظر، هزینه آن را از طریق کارت خاطرات زیبا پرداخت نمایند. در صورتی که هزینه اقامتگاه مورد نظر بیشتر از مانده کارت خاطرات زیبا باشد دارنده کارت می‌تواند الباقی مبلغ را از طریق کارت شتابی خود پرداخت نماید.

رزرو هتل و اقامتگاه

دارنده کارت جهت رزرو هتل و اقامتگاه بومگردی و نیز سایر خدمات حوزه گردشگری می‌بایست به سامانه رزرواسیون خاطرات زیبا به آدرس https://www.khaterateziba.com مراجعه نماید

پرداخت

دارنده کارت پس از انتخاب اقامتگاه مورد نظر خود در سامانه رزرواسیون خاطرات زیبا می‌تواند هزینه آن را از طریق کارت گردشگری خاطرات زیبا پرداخت نماید.

مفقودی کارت

در صورت مفقود شدن کارت خاطرات زیبا، امکان صدور مجدد کارت فراهم می‌باشد. برای این منظور فرد دارند کارت می‌بایست درخواست خود را از طریق شرکت برای خاطرات زیبا ارسال نماید

امکان شارژ مجدد

امکان شارژ مجدد کارت‌های خاطرات زیبا توسط دارنده کارت و یا شرکت فراهم می‌باشد.

صدور و افزودن کارت جدید

سازمان‌ها برای صدور و افزودن کارت‌های جدید نیازی به هزینه ندارند و فقط کافی است درخواست خود را برای خاطرات زیبا ارسال نمایند تا کارت‌های جدید از اسرع وقت صادر و در اختیار ایشان قرار بگیرد.

امکان نقد کردن کارت

کارت‌های خاطرات زیبا قابل نقد شدن نمی‌باشند و صرفا می‌بایست در سامانه رزرواسیون خاطرات زیبا مصرف گردند.

افزایش رضایت کارمندان

نیروی انسانی هر سازمان مهم ترین منبع در جهت پیشبرد اهداف شرکت است و در این میان سازمان هایی که در کارمندان خود اجیاد انگیزه می کنند پیروز میدان میشوند که طبیعتا این امر در صدر توقعات یک مدیر است.

در این راستا خاطرات زیبا، جهت رفع نگرانی شرکت ها برای ایجاد حس رضایت در کارمندان خود، کارت رفاهی گردشگری خاطرات زیبا را با هدف هدیه دادن حس خوب در زندگی کارمندان و اشتیاق بیشتر در آنها برای ادامه کار ایجاد نموده  است تا کارمندان بتوانند در کنار سفر خود از مزایای عضویت در باشگاه خاطرات زیبا نیز بهره مند شوند و رضایت بیشتری از سفرهای خود داشته باشد.

مسئولیت اجتماعی سازمانی

ما در خاطرات زیبا تلاش می‌کنیم تا بخشی از منابع رفاهی و سفر پرسنل شما را به سمت اکوتوریسم و گردشگری روستایی هدایت نماییم و از این طریق به توسعه اقتصاد روستایی کمک نماییم، در این راستا شرکت خاطرات زیبا با همکاری صندوق کارافرینی اقدام جمع آوری اطلاعات بیش از ۵۰۰ اقامتگاه بومگردی برتر نموده است و امیدوار است بتواند به ایجاد و پایداری بیش از ۵ هزار شغل در حوزه گردشگری روستایی کمک نمایید.

ایجاد وفاداری بیشتر در پرسنل

یک خاطره زیبا قطعا بهترین سنگر برای حفظ وفاداری پرسنل شما می‌باشد. ما در تلاش هستیم تا با ایجاد و ثبت یک خاطره زیبا وفاداری پرسنل شما نسبت به سازمان را افزایش دهیم و شرایط بهبود کارایی و بهره وری مجموعه شما را فراهم نماییم.

تخفیف‌های سازمانی

تمامی تخفیف‌های دریافت شده از هتل‌ها و اقامت‌گاه‌ها به صورت کامل به مشتریان نهایی عرضه می‌گردد و خاطرات زیبا به جز کارمزد مصوب سازمان میراث فرهنگی سهمی از این تخفیف‌ها نخواهد داشت.

همچنین در صورتی که شرکت تمایل به دریافت تخفیف از هتل‌های خاص داشته باشند می‌توانند درخواست خود را به خاطرات زیبا ارائه نمایند و خاطرات زیبا پس از انجام مذاکرات با هتل مد نظر تمامی تخفیف دریافت شده از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها را به شرکت مورد نظر ارائه می‌نماید.

گارانتی هتل و اقامتگاه اختصاصی سازمان شما

در صورتی که تمایل دارید یک یا چند هتل با ظرفیت مشخص برای مجموعه شما در ایام خاص گارانتی گردد فقط کافی است نیاز خود را به خاطرات زیبا اعلام نمایید.

خاطرات زیبا پس از مذاکرات لازم و دریافت حداکثر تخفیف از اقامتگاه مورد نظر تمامی ظرفیت گارانتی شده را به صورت انحصاری در اختیار مجموعه شما قرار می‌دهد.

همچنین تمامی هزینه‌ها توسط خاطرات زیبا و از تنخواه دریافت شده توسط شما پرداخت خواهد شد.

قیمت‌ گذاری مناسب و منصفانه

با توجه به اینکه خاطرات زیبا دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی می‌باشد تمامی قیمت‌ها و خدمات مطابق قیمت‌های مصوب سازمانی میراث فرهنگی می‌باشد و کمیسیون خاطرات زیبا بر اساس کمیسیون مصوب این سازمان محاسبه می‌گردد.

همچنین در مواردی که خاطرات زیبا بتواند تخفیف از مجموعه‌های اقامتی طرف قرارداد خود دریافت نماید تمامی این تخفیف را به صورت کامل در اختیار شرکت‌های طرف قرارداد خود قرار می‌دهد.

کمک به ایجاد اشتغال و توسعه پایدار اقتصاد روستایی

آمارهاى رسمى از گردش مالى بیش از ۸۰۰ میلیارد دلار در سال در صنعت توریسم جهان حکایت می‌کنند، که سهم ایران از این گردش کمتر از یک‌دهم درصد است، این در حالی است که میانگین ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری نسبت به سایر صنایع بسیار کمتر و در حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان می‌باشد.

ما در خاطرات زیبا در تلاش هستیم تا در کنار ثبت یک خاطره زیبا برای شما خاطره‌ای زیبا و ماندگار با ایجاد یک شغل پایدار برای یک هموطن عزیز ایجاد کنیم.

خانواده

تمرکز ما در خاطرات زیبا بر روی سفرهای خانوادگی و گروهی است. سفرها، اقامتگاه‌ها و برنامه‌های خاطرات زیبا همه در راستای ثبت یک خاطره لذت بخش همراه با خانواده است. ما طراحی محصولات خود را برای ارائه بهترین خدمات به خانواده پرسنل سازمان شما به کار خواهیم گرفت.

مزایای کارت گردشگری برای کارمندان شرکت‌ها

چرا خاطرات زیبا؟

دارای مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

شرکت تجربه خاطرات زیبا دارای مجوز رسمی از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی می‌باشد.

راهکار‌های مناسب و بومی

خاطرات زیبا تنها ارائه دهنده کارت‌های گردشگری با قابلیت خرید از تمامی هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های بومگردی می‌باشد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خاطرات زیبا به کمک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته خود تلاش می‌کند تا بهترین سرویس را به پرسنل محترم شرکت شما ارائه نماید.

خدمات متنوع و گسترده

خاطرات زیبا گسترده ترین پوشش کشوری با بیش از ۲۵۰۰ هتل و اقامتگاه را فراهم نموده است.

کارت‌های اختصاصی با لوگوی شما

تمامی کارت‌های خاطرات زیبا قابلیت چاپ به همراه لوگوی شما را دارا می‌باشد.

تضمین ارائه خدمات

خاطرات زیبا تمامی تضامین لازم برای ارائه خدمات مناسب به پرسنل مجموعه شما را برای اطمینان از دریافت خدمات عالی ارائه می‌نماید.

Print Friendly, PDF & Email