هتل استار تقسیم(TAKSIM STAR)

هتل تقسیم‌استار در منطقه تقسیم استانبول قرار دارد و از امکانات و خدمات بسیاری برای مهمانانش بهره می‌برد. در ادامه به برخی از قوانین و امکانات این هتل اشاره خواهیم کرد:

– ورود به هتل با مدارک شناسایی رسمی مانند پاسپورت الزامی است. افرادی که مدارک معتبر ندارند، اجازه ورود به هتل نخواهند داشت.

– هتل تقسیم‌استار از مهمانان خود درخواست می‌کند که از مصرف الکل و سیگار در اتاق‌ها خودداری کنند. هتل همچنین دارای مناطق مخصوص سیگار است که مهمانان می‌توانند در آنجا سیگار کنند.

– دارای امکاناتی مانند استخر، سونا و سالن بدنسازی است که از آنها می‌توانید بهره ببرید. همچنین، در صورت تمایل به خدمات آب‌گرم و ماساژ نیز می‌توانید از خدمات اسپا هتل استفاده کنید.

– این هتل دارای رستورانی با منوی چندسویه است که غذاهای لذیذ و متنوعی ارائه می‌دهد. همچنین، بارهایی نیز در هتل وجود دارد که می‌توانید در آنجا از نوشیدنی‌های خود لذت ببرید.

– هتل تقسیم‌استار دارای امکاناتی مانند اینترنت Wi-Fi رایگان، خدمات اتاق، خدمات پذیرایی، خدمات گردشگری و ترانسفر فرودگاهی نیز می‌باشد. هتل همچنین دارای پارکینگی برای مهمانانی است که با خودرو به هتل سفر می‌کنند.

-برای احترام به حقوق مهمانان دیگر، هتل اجازه ورود حیوانات خانگی را نمی‌دهد. – هتل از مهمانان خود درخواست می‌کند که در صورت لغو رزرو خود، حداقل24 ساعت قبل از ورود به هتل این موضوع را به هتل اطلاع دهند. در غیراینصورت، هزینه لغو رزرو به عهده مهمان می‌باشد.

لطفا برای رزرو تور استانبول روی لینک هتل تقسیم‌استار کلیک کنید.

برای اطلاع از مشخصات دقیق‌تر هتل به صفحه هتل تقسیم‌استار در سایت بوکینگ دات کام مراجعه نمایید.


Print Friendly, PDF & Email

Overview

اگر به اطلاعات بیشتری درباره هتل فاید نیاز دارید می‌توانید به سایت های booking.com و tripadvisor.com مراجعه کنید.

اگر اطلاعات نا‌درستی در سایت ما مشاهده کردید، لطفا به ما اطلاع دهید.

Print Friendly, PDF & Email

لطفا درخواست خود را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

هتل استار تقسیم(TAKSIM STAR)

توجه:

دقت نمایید که قیمت نهایی تور شما با توجه قیمت درج شده در جدول و پس استعلام نهایی به شما اعلام و سپس هزینه تور توسط شما پرداخت خواهد شد. خواهشمند است برای اطمینان از خرید خود با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

با سپاس

خاطرات زیبا