دیدنی ترین شهرهای روسیه

تور روسیه

سفر روسیه

روسیه یک کشور بزرگ و با تاریخ بسیار غنی است که دارای شهرهای زیبا و دیدنی بسیاری است. برخی از شهرهای برتر و دیدنی در روسیه عبارتند از:

  1. مسکو: پایتخت روسیه و یکی از شهرهای بزرگ جهان است. این شهر دارای تاریخچه غنی، معماری زیبا و امکانات تفریحی فراوان است.
  2. سنت پترزبورگ: این شهر با طراحی زیبا و معماری استثنایی، جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی منحصر به فرد و موزه‌های بسیاری که هنر، تاریخ و فرهنگ روسیه را به نمایش گذاشته، جذابیت خاصی دارد.
  3. کازان: شهری با تاریخچه غنی و معماری زیبا در جنوب غربی روسیه است. این شهر دارای مساجد، کلیساها و قلعه‌های قدیمی است.
  4. نوووسیبیرسک: شهری دور افتاده در سیبری است که دارای طبیعت بکر و مناظر زیبایی از جمله کوه‌ها، رودخانه‌ها و دریاچه‌های بسیاری است.
  5. کراسنویارسک: شهری دارای معماری قدیمی و زیبا است که در شمال شرقی روسیه قرار دارد. این شهر دارای قلعه‌ها، موزه‌ها و معابد قدیمی است.
  6. سوژدال: یک شهر تاریخی و زیبا در منطقه‌ای زیبا در سیبری است. این شهر دارای کلیساها، موزه‌ها و امکانات تفریحی فراوان است.
  7. کولومنا: یک شهر تاریخی با معماری زیبا و کاخ‌های قدیمی در نزدیکی مسکو است. این شهر دارای قلعه‌های قدیمی و امکانات تفریحی فراوان است.

این لیست تنها چند مثال از شهرهای دیدنی در روسیه بوده است و هنوز شهرهای دیگری نیز در این کشور وجود دارند که شاید برای شما جالب باشند.

Print Friendly, PDF & Email

همچنین ممکن است موارد زیر را بپسندید