آنچه باید در مورد ساحل شیشه های رنگی روسیه بدانید

تور مسکو سنت پترزبورگ

تور سنت پترزبورگ

ساحل شیشه های رنگی (Glass Beach) در روسیه، یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب و جالب در کشور است. این ساحل در شهر ولادی‌وستوک در منطقه پریمورسکی کرای (Primorsky Krai) واقع شده است. در ادامه به برخی از حقایق جذاب در مورد ساحل شیشه های رنگی اشاره می‌شود:

۱. ساحل شیشه های رنگی، به دلیل وجود سطوح بزرگی از شیشه‌ها در این منطقه، شناخته شده است. شیشه‌هایی که در اینجا وجود دارند، از طریق دریا به ساحل آورده شده‌اند و به دلیل مواد شیمیایی موجود در آب دریا، آن‌ها رنگ خود را به خود گرفته‌اند.

۲. شیشه‌هایی که در ساحل شیشه های رنگی وجود دارند، اغلب در رنگ‌هایی مانند سبز، آبی، قرمز و بنفش هستند. این شیشه‌ها از بطری‌ها، ظروف شیشه‌ای و دیگر مواد شیشه‌ای ساخته شده‌اند.

۳. برخی از شیشه‌ها در ساحل شیشه های رنگی، به اندازه‌ی کافی بزرگ هستند که بتوان از آن‌ها برای ساخت جواهرات و دیگر آثار هنری استفاده کرد.

۴. ساحل شیشه های رنگی به دلیل طبیعت بکر و زیبایی آن، برای گردشگرانی که به دنبال تجربه‌ی چیزی متفاوت هستند، جذاب است. اما برای حفظ این ساحل زیبا و حفاظت از محیط زیست، گردشگران توصیه می‌شود که هیچ‌گونه شیء را از ساحل برندارند.

۵. به دلیل وجود مواد شیمیایی در شیشه‌ها، بهتر است با احتیاط و دقت به ساحل شیشه های رنگی نزدیک شوید و هرگونه تماس با آب دریا و شیشه‌ها را از بین ببرید.

در کل، ساحل شیشه های رنگی در روسیه یکی از جاذبه‌های گردشگری بسیار جذاب و منحصر به فرد است که برای دیدن آن به شهر ولادی‌وستوک در منطقه پریمورسکی کرای سفر کنید.

Print Friendly, PDF & Email

همچنین ممکن است موارد زیر را بپسندید