آشنایی با بهترین شهربازی های استانبول

شش شب تور استانبول تابستان

تور استانبول علی بابا

استانبول دارای شهربازی‌های بسیاری است که بازدیدکنندگان هر سن و سالی را به خود جذب می‌کنند. در زیر بهترین شهربازی‌های استانبول را معرفی می‌کنم:

  1. شهربازی و اکو پارک ویاپورت: این شهربازی بزرگ در منطقه ویاپورت قرار دارد و دارای بیش از 50 نوع بازی و سرگرمی مختلف از جمله رولرکوستر، چرخ‌دنده، تله‌کابین و غیره است.
  2. لند آکوا پارک: این شهربازی آبی بزرگ در منطقه توزلا واقع شده است و دارای بیش از 40 نوع بازی و سرگرمی آبی مختلف از جمله لیزر ماین، سرعت آبشار و غیره است.
  3. شهربازی و تفریحات تاوریستی مینیاتورک: این شهربازی در منطقه مینیاتورک واقع شده است و دارای بازسازی‌های کوچک از آثار معروفی مانند برج ایفل، کالیسه پیرهناز، مسجد بلو، پیکاسو و غیره است.
  4. شهربازی تِما وِلدی: این شهربازی بزرگ در منطقه اِشیلار واقع شده است و دارای بیش از 30 نوع بازی و سرگرمی مختلف از جمله تونلِ عشق، کوه‌نوردی، رانندگی کارتینگ و غیره است.
  5. شهربازی و تفریحات تاوریستی کیدزانیا: این شهربازی در منطقه فلوریا واقع شده است و دارای بیش از 60 نوع بازی و سرگرمی مختلف از جمله رانندگی کارتینگ، کوه‌نوردی، تله‌کابین و غیره است.

توصیه می‌شود قبل از بازدید از هر شهربازی، برنامه‌ریزی و تحقیق کنید تا بتوانید از بهترین تجربه‌های سرگرمی در استانبول بهره‌مند شوید.

Print Friendly, PDF & Email

همچنین ممکن است موارد زیر را بپسندید