چگونه می توان از استانبول به آنتالیا رفت؟

سفر استانبول علی بابا سفر ارزان استانبول تور استانبول شش شب تور استانبول تابستان قیمت تور استانبول تور ارزان استانبول

تور آنتالیا چارتر

آنتالیا شهری زیبا و جذاب در جنوب ترکیه است که هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. برای رفتن از استانبول به آنتالیا، می‌توانید از راه‌های حمل‌ونقل زیر استفاده کنید:

۱. هواپیما: راه سریعتر و راحت تر برای رفتن به آنتالیا از استفاده از پروازهای مستقیم است. فرودگاه بین‌المللی آنتالیا، فرودگاه بزرگی است که پروازهای مستقیم از استانبول و دیگر شهرهای ترکیه و جهان به آنتالیا را ارائه می‌دهد.

۲. اتوبوس: اتوبوس‌های مسافربری از استانبول به آنتالیا راه دیگری برای رسیدن به آنتالیا هستند. شرکت‌های مختلفی مانند مرسدس، پاموک‌کاله و اوتوگار تور، اتوبوس‌های روزانه از استانبول به آنتالیا ارائه می‌دهند. مدت زمان سفر با اتوبوس حدود ۱۰ تا ۱۵ ساعت است و به محض رسیدن به آنتالیا در ایستگاه اصلی اتوبوس‌های شهری آنتالیا (Antalya Bus Terminal) پایین می‌آیید.

۳. قطار: قطارهای اکسپرس ایستانبول-آنتالیا، یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌های حمل‌ونقل عمومی برای رفتن به آنتالیا هستند. مدت زمان سفر با قطار حدود ۸ تا ۱۰ ساعت است و به محطه آنتالیا (Antalya Train Station) می‌رسید.

۴. ماشین: اگر شما دوست دارید تا به آنتالیا با ماشین بروید، می‌توانید از شبکه جاده‌ای ترکیه استفاده کنید. فاصله بین دو شهر حدود ۷۳۰ کیلومتر است و مسیر اصلی بین دو شهر، جاده شمال جنوب (E80) است. همچنین، می‌توانید از برنامه‌های نقشه برداری مانند Google Maps و Waze برای راهنمایی در مسیر استفاده کنید.

لازم به ذکر است که هزینه، زمان و راحتی هر یک از روش های حمل‌ونقل فوق، ممکن است با توجه به شرایط مختلف، متفاوت باشد. بهتر است قبل از انتخاب روش حمل‌ونقل، با مقایسه هزینه، زمان و راحتی هر یک، تصمیم خود را بگیرید.

Print Friendly, PDF & Email

همچنین ممکن است موارد زیر را بپسندید