معرفی بهترین مرکز خریدهای استانبول

قیمت تور استانبول تور ارزان استانبول

سفر استانبول

استانبول یکی از بهترین مقصدهای خرید در جهان است و دارای مراکز خرید بسیاری است که به بازدیدکنندگان امکان خرید از برندهای معتبر جهانی و محلی را می‌دهند. در زیر بهترین مراکز خرید استانبول را برای شما معرفی می‌کنم:

  1. مرکز خرید ایستینیه پارک: این مرکز خرید بزرگ در منطقه ایستینیه قرار دارد و دارای بیش از 300 فروشگاه معتبر و برندهای معروفی از جمله Zara، H&M، Mango، Marks & Spencer، Lacoste و غیره است.
  2. مرکز خرید آک مرکز: این مرکز خرید در منطقه بیشیکتاش واقع شده است و دارای بیش از 250 فروشگاه معتبر و برندهای معروفی از جمله Tommy Hilfiger، Calvin Klein، Hugo Boss، Adidas، Nike و غیره است.
  3. مرکز خرید زورلو سنتر: این مرکز خرید در منطقه زورلو واقع شده است و دارای بیش از 200 فروشگاه معتبر و برندهای معروفی از جمله Mango، Desigual، Guess، Lacoste، Tommy Hilfiger و غیره است.
  4. مرکز خرید جواهرلر سنتر: این مرکز خرید در منطقه فاتح واقع شده است و دارای بیش از 400 فروشگاه معتبر و برندهای معروفی از جمله Rolex، Cartier، Gucci، Prada، Louis Vuitton و غیره است.
  5. مرکز خرید مریس مال: این مرکز خرید در منطقه اسنیورت واقع شده است و دارای بیش از 300 فروشگاه معتبر و برندهای معروفی از جمله Burberry، Chanel، Dior، Fendi، Givenchy و غیره است.

توصیه می‌شود قبل از سفر به استانبول، مراکز خریدی که می‌خواهید به آن‌ها بروید را تحقیق کنید و برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید از بهترین تجربه خرید در استانبول بهره‌مند شوید.

Print Friendly, PDF & Email

همچنین ممکن است موارد زیر را بپسندید