تفریحات هیجان انگیز باتومی (بهشت گرجستان)

تور خارجی گرجستان

تور باتومی

شهر باتومی، با طبیعت خلاب و جاذبه‌های گردشگری زیاد، به یکی از بهترین مقاصد تفریحی در جنوب گرجستان تبدیل شده است. در زیر به برخی از بهترین تفریحات هیجان انگیز در شهر باتومی اشاره شده است:

  1. تفریحات آبی: شهر باتومی دارای چندین پارک آبی است که برای تفریح و سرگرمی در تابستان بسیار مناسب هستند. پارک آبی “Aquapark Batumi”، “Water World” و “Black Sea Arena Waterpark” از جمله پارک‌های آبی محبوب در شهر باتومی هستند.
  2. بازی های ماشینی: باتومی دارای چندین بازی ماشینی و آرکید است که برای تفریح کودکان و جوانان بسیار مناسب هستند. مرکز بازی “City Park”، مرکز بازی “Galaxy” و “Game Zone” از جمله مراکز محبوب بازی های ماشینی در شهر باتومی هستند.
  3. پاراگلایدینگ: شهر باتومی با داشتن تپه‌هایی با ارتفاع بالا، برای پاراگلایدینگ بسیار مناسب است. شما می‌توانید با کمک یک پاراگلایدر از قله تپه‌های باتومی پرواز کنید و به چشم انداز زیبا از بالا نگاه کنید.
  4. بوم گردی: شهر باتومی دارای طبیعتی خلاب و زیباست که برای بوم گردی بسیار مناسب است. شما می‌توانید از طبیعت بکر و جنگل‌های باتومی لذت ببرید و مسیرهای پیاده‌روی زیبایی را پیمایش کنید.
  5. بازدید از حیاط حیوانات باتومی: حیاط حیوانات باتومی یکی از جاذبه‌های دیدنی در شهر باتومی است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد با حیوانات محلی آشنا شوند.

به علاوه، شهر باتومی دارای رستوران‌های محلی و بین‌المللی، باشگاه‌های شنا و ورزشی، سینماها و تئاترها نیز است که برای تفریح و سرگرمی شما در این شهر مناسب هستند.

Print Friendly, PDF & Email

همچنین ممکن است موارد زیر را بپسندید